Умови повернення й гарантії

Міжнародна корпорація MAXUS проводить ретельний багатоступеневий контроль якості своєї продукції, в тому числі, з використанням лабораторії Центру досліджень і розробок MAXUS в Україні. Вся продукція корпорації проходить обов'язкову сертифікацію, а ймовірність купівлі виробу, що містить дефект – мінімальна.

Проте, як виробник, орієнтований в першу чергу на інтереси клієнта, корпорація MAXUS IC забезпечує гарантійний обмін і сервіс всіх продуктів брендів MAXUS LED, Intelite і GLOBAL LED, реалізованих на території України. Повернення товарів, придбаних в Інтернет-магазині MAXUS.COM.UA, а також товарів, придбаних в інших торгових точках на території України, здійснюється відповідно до статті №9 Закону України про захист прав споживачів.

Покупець має право повернути товар неналежної якості протягом усього гарантійного терміну, встановленого для даного товару. Товар вважається товаром неналежної якості за умови вияву в ньому недоліку, що робить неможливим використання товару за призначенням, у випадках, коли такий недолік виявився з вини виробника або продавця


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ПРИДБАНОГО В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ MAXUS.COM.UA

Для здійснення повернення, будь ласка, виконайте наведені нижче дії: інформуйте про заплановане повернення менеджера call-центру за одним із номерів:

Загальнонаціональний (0-800) 50-34-56
Київ (044) 384-40-99
Харків (057) 729-81-17
МТС (050) 589-99-77
Київстар (067) 589-99-77
Life (063) 589-99-77

Заповніть і надішліть електронною поштою заяву на обмін або повернення товару чи грошей.

Заява складається на ім'я продавця у вільній формі. У заяві необхідно вказати:

• причину повернення;
• повну вартість товару;
• номер замовлення;
• номер товарно-транспортної накладної, одержаної від кур'єра/у відділенні «Нової пошти»;
• банківські реквізити*.

Копію заяви необхідно також вкласти в посилку з товаром, що повертається. Відповіддю на електронний лист з заявою, Вам буде направлено інформацію для заповнення декларації. Надішліть посилку з товаром, що повертається, за реквізитами, які Вам повідомить оператор.

* Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи.

Для отримання коштів, будь ласка вкажіть реквізити:

• назва банку;
• МФО банку;
• ПІБ одержувача коштів;
• код отримувача коштів (ОКПО банку чи ІПН одержувача);
• розрахунковий рахунок одержувача (банку);
• призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку і ПІБ одержувача).


ПОВЕРНЕННЯ СПРАВНОГО ТОВАРУ, ПРИДБАНОГО В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ MAXUS.COM.UA, ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ

Покупець має право повернути справний товар належної якості протягом 14 календарний днів із дня здійснення покупки при дотриманні наступних умов:

• збереження працездатності товару;
• відсутність механічних пошкоджень/деформацій товару, в тому числі, слідів температурної деформації;
• збереження товарного вигляду упаковки товару;
• наявність документа, що підтверджує факт купівлі товару в фірмовому інтернет-магазині MAXUS.

Якщо з якоїсь причини споживач не може надати накладну, що підтверджує факт купівлі, необхідно повідомити про це менеджера інтернет-магазину. Накладна буде відновлена і вислана покупцеві листом чи електронною поштою.

Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи протягом 7 календарних днів після отримання товару, що повертається.

При відправленні посилки з товаром, що повертається, за допомогою кур'єрської служби, фактичною датою повернення вважається дата відправки *.

Для отримання коштів, будь ласка вкажіть реквізити:

• назва банку;
• МФО банку;
• ПІБ одержувача коштів;
• код отримувача коштів (ОКПО банку чи ІПН одержувача);
• розрахунковий рахунок одержувача (банку);
• призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку та ПІБ одержувача).

* Компанія MAXUS не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану з вини служб доставки та банківських установ.


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ПРИДБАНОГО В ІНШИХ ТОРГОВИХ ТОЧКАХ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

Для здійснення повернення, будь ласка, виконайте наведені нижче дії. Зверніться до продавця (в торгову точку) у якого купувався товар, із заявою на обмін або повернення товару. Заява складається на ім'я продавця у вільній формі. У заяві необхідно вказати:

• паспортні та контактні дані заявника;
• дату купівлі товару;
• повну вартість товару;
• причину повернення.

До заяви повинні додаватися:

• несправний товар/товар неналежної якості;
• розрахунковий документ (розрахункова квитанція, касовий чек, товарний чек і т.п.), що підтверджує факт покупки та оплати вартості товару;
• технічний паспорт або гарантійний талон на товар;
• оригінальна упаковка на товар (не обов'язково).

У разі якщо продавець з якихось причин не може обміняти товар або повернути його вартість, зв'яжіться з нашим менеджером call-центру за одним із номерів:

Загальнонаціональний (0-800) 50-34-56
Київ (044) 384-40-99
Харків (057) 729-81-17
МТС (050) 589-99-77
Київстар (067) 589-99-77
Life (063) 589-99-77


Обмеження гарантії

Несправний товар/товар неналежної якості не підлягає заміні в наступних випадках:

• після закінчення терміну гарантії;
• при наявності механічних пошкоджень/деформацій, в тому числі, температурної деформації;
• при наявності ознак розбирання товару;
• при наявності ознак окислення на металевій частині цоколя товару;
• при невідповідності артикулу на корпусі товару артикулу на індивідуальній упаковці і/або в документі, що підтверджує факт покупки;
• при використанні товару в умовах, що не відповідають правилам експлуатації, описаних в інструкції до товару.