Оплата і доставка

Умови оплати та доставки товарів в інтернет-магазині maxus.com.ua

Замовлення

Мінімальне замовлення в Інтернет-магазині становить 300,00 грн. При замовленні від 300,00 до 1000,00 грн. послугу доставки сплачує клієнт.

При замовленні від 1000,00 грн. послуги доставки товару і повернення платежу безкоштовні.

Для зручності покупців, Інтернет-магазин MAXUS приймає замовлення в режимі on-line цілодобово, без вихідних. Замовлення обробляються протягом 30 хвилин з 8:30 до 17:00 в робочі дні. Замовлення, що надходять в неробочий час (в тому числі у вихідні та святкові дні) обробляються в найближчий робочий день до 11:00.

Безпосередньо після обробки замовлення, його підтвердження і уточнення проводиться співробітником інтернет-магазину за телефоном, вказаним в замовленні. Після підтвердження замовлення він буде оперативно підготовлений до відправки і доставлений замовникові.

Доставка

Всі замовлення, оформлені на сайті інтернет-магазину до 12:00, відправляються в день оформлення замовлення. Замовлення доставляються протягом 1-3 днів в залежності від регіону, в який відправляється товар. Документи, що підтверджують факт купівлі товару, направляються разом з товаром.

Доставка товарів здійснюється поштовою компанією «Нова пошта»:

  • доставка в відділення перевізника «Нова пошта». Актуальний перелік центрів видачі посилок і графік їх роботи, умови і графік кур'єрської доставки представлені на офіційному сайті перевізника.
  • адресна доставка по Україні — згідно з діючими тарифами перевізника, може бути узгоджена індивідуально.

У разі неотримання і несплати замовлення протягом 4-х днів після доставки на відділення «Нової пошти», товар повертається відправнику, а замовлення анулюється.

Перевірка якості і комплектності

Безпосередньо перед відправкою всі лампи і світильники перевіряються на працездатність. Ви можете бути впевнені у високій якості, надійності і працездатності придбаної продукції.

При отриманні товару, будь ласка, перевірте його комплектність і зовнішній вигляд. Претензії до коректності комплектації замовлення і зовнішнього вигляду товару приймаються тільки в присутності кур'єра перевізника.

У разі, якщо придбаний товар був пошкоджений при пересиланні або його зовнішній вигляд викликає у Вас сумніви, Ви маєте право відмовитися від оплати і запросити повторну відправку. Будь ласка, повідомте про це операторам Центру підтримки клієнтів будь-яким зручним для Вас способом.

Оплата

Оплатити замовлення можливо в форматі «накладений платіж» при отриманні товару у відділенні Нової Пошти, так і у безготівковому форматі на підставі рахунку-фактури. Розрахунки, на підставі наданого Покупцю рахунку-фактуру, за допомогою платіжних/банківських карток, платіжних чеків, жетонів тощо не здійснюються.

Оплата замовлення в форматі «накладений платіж» може бути проведена при отриманні товару від перевізника. Комісія за накладений платіж оплачується клієнтом.

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється на підставі рахунку-фактури, яка доступна для юридичних та фізичних осіб. Для підтвердження замовлення покупцеві електронним листом направляється рахунок-фактура на оплату.

Для оформлення рахунку-фактури для юридичних осіб потрібне надання сканованої копії реєстраційних документів (коду ЄДРПОУ та свідоцтва платника ПДВ), які необхідно відправити електронною поштою на адресу [email protected]

Розрахунки, на підставі наданого Покупцю рахунку-фактури, за допомогою платіжних/банківських карток, платіжних чеків, жетонів тощо не здійснюються.

Контактна інформація та платіжні реквізити власника сайту

ТОВ «ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН»

Адреса: 61001, місто Харків, вул. Богдана Хмельницького, 24, літ. Б-3, оф. № ІІІ3.40
Код ЄДРПОУ 39444058
ІПН 394440520376
IBAN: UA573071230000026004010351496
Банк: ПАТ "БАНК ВОСТОК" Дніпро
МФО 307123