Важливі зміни з нашим додатком Maxus Smart

На жаль, вхідні телефонні лінії пошкоджені, для зв'язку - залиште свій номер через форму "Зворотний дзвінок" і ми Вам передзвонимо

Гарантії та повернення

Умови повернення й гарантії

Компанія MAXUS проводить ретельний багатоступеневий контроль якості своєї продукції, в тому числі, з використанням лабораторії Центру досліджень і розробок MAXUS в Україні. Вся продукція компанії проходить обов'язкову сертифікацію, а ймовірність купівлі виробу, що містить дефект – мінімальна.

Проте, як виробник, орієнтований в першу чергу на інтереси клієнта, компанія MAXUS забезпечує гарантійний обмін і сервіс всіх продуктів брендів MAXUS LED, Intelite і GLOBAL LED, реалізованих на території України. Повернення товарів, придбаних в Інтернет-магазині MAXUS.COM.UA, а також товарів, придбаних в інших торгових точках на території України, здійснюється відповідно до статті №9 Закону України про захист прав споживачів.

Покупець має право повернути товар неналежної якості протягом усього гарантійного терміну, встановленого для даного товару. Товар вважається товаром неналежної якості за умови вияву в ньому недоліку, що робить неможливим використання товару за призначенням, у випадках, коли такий недолік виявився з вини виробника або продавця

Повернення справного товару, придбаного в інтернет-магазині maxus.com.ua, який не підійшов

Покупець має право повернути справний товар належної якості протягом 14 календарний днів із дня здійснення покупки при дотриманні наступних умов:

  • збереження працездатності товару;
  • відсутність механічних пошкоджень/деформацій товару, в тому числі, слідів температурної деформації;
  • збереження товарного вигляду упаковки товару;
  • наявність документа, що підтверджує факт купівлі товару в фірмовому інтернет-магазині MAXUS.

Якщо з якоїсь причини споживач не може надати накладну, що підтверджує факт купівлі, необхідно повідомити про це менеджера інтернет-магазину. Накладна буде відновлена і вислана покупцеві листом чи електронною поштою.

Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи протягом 7 календарних днів після отримання товару, що повертається.

При відправленні посилки з товаром, що повертається, за допомогою кур'єрської служби, фактичною датою повернення вважається дата відправки *.

Для отримання коштів, будь ласка вкажіть реквізити: назва банку;

  • МФО банку;
  • ПІБ одержувача коштів;
  • код отримувача коштів (ОКПО банку чи ІПН одержувача);
  • розрахунковий рахунок одержувача (банку);
  • призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку та ПІБ одержувача).

* Компанія MAXUS не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану з вини служб доставки та банківських установ.

Повернення товару неналежної якості, придбаного в інших торгових точках на території україни

Для здійснення повернення, будь ласка, виконайте наведені нижче дії: інформуйте про заплановане повернення менеджера call-центру за одним із номерів:

Заповніть і надішліть електронною поштою заяву на обмін або повернення товару чи грошей.

Заява складається на ім'я продавця у вільній формі. У заяві необхідно вказати:

  • причину повернення;
  • повну вартість товару;
  • номер замовлення;
  • номер товарно-транспортної накладної, одержаної від кур'єра/у відділенні «Нової пошти»;
  • банківські реквізити*.
  • Копію заяви необхідно також вкласти в посилку з товаром, що повертається. Відповіддю на електронний лист з заявою, Вам буде направлено інформацію для заповнення декларації. Надішліть посилку з товаром, що повертається, за реквізитами, які Вам повідомить оператор.

* Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи.

Для отримання коштів, будь ласка вкажіть реквізити:

  • назва банку;
  • МФО банку;
  • ПІБ одержувача коштів;
  • код отримувача коштів (ОКПО банку чи ІПН одержувача);
  • розрахунковий рахунок одержувача (банку);
  • призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку і ПІБ одержувача).

Обмеження гарантії

Несправний товар / товар неналежної якості не підлягає заміні в наступних випадках:

  • після закінчення терміну гарантії;
  • при наявності ознак розбирання товару;
  • при наявності ознак розбирання товару;
  • при наявності ознак окислення на металевій частині цоколя товару;
  • при невідповідності артикулу на корпусі товару артикулу на індивідуальній упаковці і/або в документі, що підтверджує факт покупки;
  • при використанні товару в умовах, що не відповідають правилам експлуатації, описаних в інструкції до товару.